søndag 17. februar 2013

Craving

211750
Riviera Maison

Denne MÅ jeg ha!Jeg må faktisk ha to,JA det må jeg!:)
Utrolig stilig,blir perfekt når vi får en fin uteplass..."trengerettsparkbak.....

Hei fine dere!
Her nyter vi en slapp og deilig søndag,litt rydding og masse kos!
Nå holder jeg på å få en masse ting ut på finn,må jo få ryddet vekk litt interiør saker som jeg ikke bruker,da er det jo veldig kjekt om noen andre kan få bruk for det!
Har hatt litt for lett å kaste ting,litt dumt å gjøre det med ting som er helt i orden bare fordi undertegnede er lei...

Nå kom gutta inn igjen fra en liten gåtur,våt og herlig kan jeg tenke meg :)

Ha en nydelig søndag videre!

Tonje

2 kommentarer:

  1. Den er råflott.. Så deilig og kvitte seg med ting:)

    jeg har hatt tre "kunder" her idag og fått inn litt penger i kassen. Er kjekt å få litt igjen på alt man kjøper. Måtte inn og kikke på annonsen din;) lykke til med salg, nå får vi spare og til det vi nsker oss:) hehe

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja,det er sant,veldig greit med litt ekstra til sparegrisen ;-)Takk for det,håper det går unna ;-)

      Slett