fredag 5. oktober 2012

Kelly Hoppen

Titter innom for å ønske dere en riktig god helg!
Her ute i Øygarden skinner solen,deilig!
Litt inspirasjons bilder fra Kelly Hoppen i dag,så stilrent,elsker det!





I dag er det taco og julebrus på menyen,vi venter ikke til desember før vi smaker på godsakene,det er jo sååå godt ;)
Jeg elsker at butikkene begynner å få inn juleting,virkelig jul blir det vell ikke før halloween er overstått,og jeg kan nesten ikke vente!
Julegavelisten er skrevet og noen fikk jeg krysset ut i går,jeg er igang ;)
Hvordan er det med dere? Venter dere til 1.desember?

Nyt helgen,så blogges vi!

Tonje

(villahavglimt på instagram)

4 kommentarer:

  1. jeg begynte 4 januar jeg hehe =P og det helt utrolige er jo at hun jeg kjøpte den til faktisk nå ønsker seg den tingen men alle de andres gjenstår så får vell begynne å handle snart=)=)

    Ha en fiiiin helg i Øygarden =)

    SvarSlett
  2. Ha en fiiin helg, fiine bilder.. Klem

    SvarSlett
  3. Fant bloggen din også jeg!
    Følger deg på Instagram fra før og legger til bloggen i leselisten. God helg

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig at du vil følge meg Stine <3 merker jeg er en del mer på instagram enn her på bloggen, skjerpings;) klem til deg!

      Slett