onsdag 13. februar 2013

Lille lørdag

Hei og hopp!
Kom meg aldri innom igjen jeg,,men her er jeg og har noe meget fiiint å vise dere!:)

Nemlig verdens fiineste loveseat ,elsk på denne altså!:)








Deilige makroner,mine absolutte favortitter når det kommer til søtsaker ;)
 Litt godt før møtet i går!


Ett fantastisk flott og engasjerende møte i går,jeg er super giret og klar for å jobbe,har DU hørt om eqology?Jeg har sverget til produktene deres i mangen år og kommer aldri til å slutte,lyst å høre mer?
Aloha jeg vil til Hawaii:):) Vil DU?



Jeg skal kaste meg over jobbingen,jeg har nemlig store planer om å virkeliggjøre MIN drøm,mer tid med familie og venner,hvem ønsker vel ikke det?
Bli med på laget,JEG kan hjelpe DEG!

Tonje

3 kommentarer:

  1. Wow for en fantastisk love seat!! Helt nydelig! Grattis!!! :) :) hva er eqology? Har ikke hørt noe om det før.... :P
    ønsker deg ei flott uke videre! Klemmer fra Edel

    SvarSlett
  2. Tusen takk søte deg<3 Eqology er helse og kroppspleie.Helt norskt og helt naturlig!Har forandret mitt og tusener av andre sitt liv,gå inn på eqology.com,du vil ikke angre!
    Send meg en mail viss det høres interessant ut,jeg kan gjerne forklare nærmere ;) Ha en strålende helg!

    SvarSlett
  3. Hvor er den sofaen fra? den var sykt fin :)

    SvarSlett