tirsdag 27. november 2012

Snart advent...

Hei dere!
Her i huset har vannkoppene florert,så bloggen ble litt tilsidesatt :)
Men nå får jeg ikke lastet opp bilder fordi jeg er tom for lagringsplass...hva er det liksom? Tror jeg må ta meg ett datakurs...Kan ikke fordra når ting ikke går som det skal...hihi:)
Så det får bli inspirasjons bilder i dag til en eller annen barmhjertig sjel kan forklare meg hva jeg må gjøre!
Kunne også tenkt meg å få litt mer ting på bloggen...Er det noen flinke blogghjelpere der ute?
Rop ut eller anbefal gjerne om du vet om noen...foreløpig er jeg ganske grønn rett og slett ;)

I dag skal jeg og barna pynte enda mer til jul,det er så koselig!
Og på lørdag er det lysfest i byn,det blir stas!
Jeg og Michelle reiser tidlig til byn med mamma og min søster så vi får handlet julegaver...
Så får guttegjengen komme senere...alle 8 viss de vil :)

Men dere,ha en strålende dag,nyt dagene og ventetiden!

(rivieramaison.com)

Tonje

2 kommentarer:

  1. Hei Tonje:)
    Så kjipt med vannkopper i hus..:(
    Dette med bilder skjedde på bloggen min også.
    Og hørt at det skjedde flere i samme tid.
    Jeg kjøpte meg større plass for 4,23dollar, så nå slipper jeg å tenke mere på det!:)
    Utrolig irriterende iallfall..
    Fin dag til deg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Anbefale deg å kjøpe en hardisk (box) til å ha alle bilda innpå. Om dataen då krasjar, så er alle bilda dine likevel trygge. Då kan du slette bilder på dataen, å få bedre plass der :)

    Ha ein fin dag, men og uten prikkar :))

    Klem Nina

    SvarSlett