mandag 5. november 2012

Mandagsblogging......

Velkommen November!
Jeg har skikkelig rydde dag i dag,og prøver samtidig å finne ut hvordan jeg skal møblere hallen min..
Det er jammen ikke lett,men så la jeg ut ett bilde på instagram,og spurte etter ideer fra andre instavenner...og   da kom de herlige menneskene med mangen ideer,så gøy!!
Er en idè jeg har hengt meg litt opp i ,så kanskje jeg endelig skal få meg den gangen jeg ønsker meg :)
Slik ser gangen ut nå...ganske tom kan du si;)
 Er jo veldig gøy å ha ett tomt rom da,verdens beste unnskyldning til å handle inn noe nytt ;)
 Storegutt har endelig fått opp gnomen på rommet sitt,den sitter så fint å passer på,herlig!
 Litt detaljer fra minsten sitt rom,endelig skal første bilde inn i høyde rammen!

Ha en flott start på uken!
I morgen skal jeg på litt shopping,Glede!!:)

Tonje

1 kommentar:

  1. nommen så koselige detaljer til gutterommet=) kan jeg spørre hvor du har kjøpt lampen? Spennende å innrede nye rom =)

    Ha en fiiiiin kveld=)=)

    SvarSlett