onsdag 7. november 2012

Lille lørdag!





Hei bloggen!
Sitter her og sløver litt mens minsten sover litt...
Drømmer meg vekk på diverse nettsider,det er virkelig en jungel av nydelig interiør der ute,og når jeg finner noe jeg virkelig liker banker hjertet ekstra fort,snakk om interiør dilla altså...
Men har fått gjort litt husarbeid også da,rommene til ungene er ferdig ryddet,nå venter bare en vask jeg må henge opp:)
146430
Over til gangen igjen....Denne tror jeg hadde vært bittelitt finere der altså..men da må jeg bruke veggen under trappen...hmm...hadde det vært fint da?
124590
Tror kanskje denne må stå på handlelisten neste gang jeg skal på Riviera (som virkelig ikke må bli lenge til).Har hatt lyst på den siden jeg så den første gangen,men har liksom aldri kommet til å kjøpe den,for noe tull!Den er så nydelig,og hadde vært perfekt med det fine potpurrien som jeg kjøpte fra RM på interiørmessen.Det lukter helt himmelsk jul!
Jeg får drømme litt videre,før lille våkner:)

Nyt dagen!

Tonje

4 kommentarer:

  1. Skrev på instagram igår, den lyktan i bild nummer 1 gillar jag verkligen!!
    kram .. klem:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Koselig ! Lykten er jeg veldig glad i selv også ;)
      Klem til deg!

      Slett
  2. Hei!:-)
    Hvor er lykten fra bilde nr. 1 fra? Kunne virkelig tenkt meg en slik selv!:-)

    SvarSlett