torsdag 6. september 2012

God helg

Hei bloggen!
Hvordan har uken deres vært?
I går var jeg på VIP kveld hos Riviera Maison,det er så koselig!
Man har liksom lov til å handle litt ekstra på slike kvelder,men tror jeg skal være glad for at bilen stod ett stykke unna;)
Bilder av tingene kommer snaart,jeg lover,men de må finne plassen sin først!
 Litt av ukas instagram bilder
 Fikk nydelige roser av min kjære mann!
 Min super flinke datter,som kom stolt hjem med alt rett på "veketesten"!
I dag er det ny veketest,så det var en spent jente som trippet avgårde;)
 Jeg nådde 200 followers,noe som jeg syns er  helt fantastisk,så utrolig gøy at så mangen vil følge meg;)


Lys fra hallen,og når vi snakker om den,i går fikk jeg den på en måte "igjen"!
Den ene benkeplaten har stått der i månedsvis,men i går kom bring og hentet den,så nå kan jeg virkelig ordne i hallen,og jeg gleder meg!!!!
Snakker vi ghost stol?
Noe fint må jeg finne på vertfall:)
Nå må jeg hive meg rundt,jeg skal nemlig vaske kjøkken skap i dag wohoo:)
Tonje

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar