fredag 21. september 2012

Deilig lørdag!!!!!

God morgen alle fine!!
Klokken har akkurat passert 7 og vi er i full gang,dvs jeg og mini guttene mine vertfall;)
Ville bare titte rett innom å ønske dere en fantastisk helg,måtte den bli deilig ;)
Nok en gang bilder fra ukas instagram..





Gårsdagens fangst fra nattåpent;)
Så da har denne fruen også fått seg iphone,weeee:)
Gleder meg til å bruke den,nå skal jeg en liten titte runde på ebay og se om jeg finner noen fine deksel!

Nyt dagen!

Tonje






7 kommentarer:

  1. Grattis till iPhone!!! Jag är helt avhengig av min, hihi... Nu sitter jag och väntar på iPhone 5 ska komma i butikerna. (jepp, er litt nörd)

    Önskar dig en riktigt mysig lördagskväll!
    Kika gärna inom min blogg imorgon för då presenterar jag en spännande give away!
    Kramar Joy

    SvarSlett
  2. Tittei, Ville bara tacka for superkoselig kommentar på min blogg, och så skoj att du ville vara med på give away.
    Du har det så vackert hos dig - drömmehuset alltså!

    Önskar dig en mysig höstkväll! Kram Joy

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei skjønne Joy!

      Tusen takk, du har ett vakkert hjem du også , så gøy å følge deg!!

      Ha en nydelig kveld!
      Klem

      Slett
  3. Härligt inlägg!! kram klem:)

    SvarSlett
  4. hei nydelig blogg,følger md hver dag:))
    skulle spørre hvor kaffeservicet er fra, den var så søt:)
    klem

    SvarSlett