mandag 10. september 2012

Hei!
Perfekt start på mandagen må være visst helgen var bra!
Det har den vært her,og vi er klar for ny uke!
Har en meget spent gutt i huset som fyller hele 3 år på fredag,så dagene kan ikke gå fort nok for den lille karen!
For mammaen derimot som har en million ting hun skal få gjort,har ikke døgnet nok timer!
Og det værste av alt,jeg vet ikke enda hva vi skal kjøpe til han!!!Det er krise!!
Han sier han ønsker seg leker og klær,men det er liksom ikke noe spesielt han ønsker seg!

 Nydelig lys som jeg fikk med når jeg handlet på vip kvelden!

 Både rammen og champagne/vin kjøleren klarte jeg ikke å ta øynene fra,så da var det bare en ting å gjøre!
Og de passet perfekt her i VillaHavglimt!
 Denne nyydelige hurricanen hadde jeg bestemt meg for på forhånd,hadde bare hender til å bære en,så må til byn igjen om ikke alt for lenge!


I dag tar jeg og mannen med oss våre nydelige tre små på bursdagspresang jakt!
Håper at vi finner noe,har du noen tips til en 3 åring?

Dessert listen er vertfall klar,her blir det sjørøver kake,cakepops,oreokake,macroner og noen andre ting,
jeg og lillesøster elsker å bake,og det gjør Michelle også,så det blir høy jente faktor på kjøkkenet til helga ;)
Men kakene skal nok bli litt guttete fordet!

Ha en nydelig mandag!

Tonje

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar