torsdag 31. januar 2013

Tankefull

Hei dere!
Har dere hatt en fin start på dagen?
Jeg har en del husarbeid på tapetet i dag,i morgen kommer en å skal se på ventilasjons anlegget,det er noe som ikke riktig stemmer..
Og da må jeg få ryddet på teknisk rom,og det ser ikke ut!
Grunnen til det er at vi venter på elektriker som skal trekke kabel opp til vårt soverom,noe vi har ventet på i minst 6.mnd!
Bygningsfolkene har dessverre klart å få en spiker eller skrue i det røret,noe som gjør det veldig vanskelig å få kabelen opp...Men en tynnere kabel ble bestillt,så håper at elektrikeren gidder å stikke innom eller i det minste ta tlf når man ringer!arrrg!
Nok klaging for i år..og over til overskriften...

Gikk på tur med guttaboys tidligere i dag,var innom butikken og kjøpte gullfisk,ble reint nostalgisk,tror ikke jeg har spist de siden jeg var barn:)
Kevin fikk mate Ruben Emìl litt og det var stas!Da kom det noen gullkorn,som var så herlig at jeg måtte skrive de  ned!

"Mamma,når du blir liten og jeg blir stor,da skal jeg mate deg","Og når jeg blir liten baby igjen skal du mate meg igjen".
"Men jeg gleder meg til vi blir liten sammen,DÅ skal vi spise snop og se på tv"!

Så fantastisk herlig,tenk viss det var slik det var;-)




Siste dagen av Januar,nyt den!

Tonje

2 kommentarer: