onsdag 30. januar 2013

Blåsbort dag

Vi blåser vekk i dag,å bo på kysten er ikke bare bare i disse blåsbort dager :)
Ekstra koselig er det da å være inne og kose seg!
Jeg tenkte jeg skulle lage lapper i dag,men manglet selvfølgelig noe,og siden jeg ikke har noen som helst planer om å gå ut i dag så får jeg finne på noe annet.


Det er så koselig å ordne til barnerom,her på rommet til Kevin er vi mye og leker!


Jeg har funnet meg ett nytt spareprosjekt,elsker å ha en ting å spare til,avogtil går sparingen unna i en fei,ikke umulig at det gjør det denne gangen også,for jeg er forelsket :)

(bildet lånt fra TM design)

Vakre dining sofa fra TM design <3
Gleder meg til å sitte i denne HVER morgen med deilig te,pledd og ikke minst instagram:)
Det er så mangen flinke mennesker der ute,jeg får tonnevis med inspirasjon hver gang jeg titter innom,gøy!
Du finner meg som @villahavglimt,er du på instagram?
Gi meg gjerne ett pip,så finner jeg deg!


Ha en nydelig blåsbortdag!

Tonje


2 kommentarer:

  1. Uff ja det er ikke bare å bo på kysten... Hehe vi sku ha lapper i går, men ble pannekaker istede da jeg ikke hadde alt.

    Den diningsofaen har lenge vært på min liste, men ikke noe kommer inn dit før nytt kjøkken er på plass..

    Tapeten i stuen din hva heter den? er den beige/gullaktig/sølvaktig?? Jeg leter etter en som skal være på badet og stuen i gjestehuset vårt:))

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!
      Så gøy med nytt kjøkken,gleder meg til å se hvordan det blir! :)
      Dining sofaen er rålekker,har hatt den på ønskelisten lenge jeg også,nå må jeg bare spare litt,så blir den forhåpentligvis min om en stund!:)

      Jeg husker ikke hva den tapeten heter,den er fra Borge ,kjøpte den på byggmakker i Drotningsvik.Du kan jo sjekke der!Den er hvit og sølv,jeg er veldig fornøyd ;)
      Heldig dere er som har gjestehus! <3

      Klem

      Slett