mandag 16. juli 2012

Hei Mandag!

God morgen alle fine!
Siste uken før hele Villa Havglimt går på ferie,det er  jammen etterlengtet;)


Min fiiine brudebukett sammen med brudepike bukettene <3

Vi lurer på å ta oss en liiten tur til kongeparken,så jeg sitter å titter litt på hotell,hadde
vært deilig med ett par dager vekke!
Har bare vært i kongeparken når jeg var baby,så det hadde vært gøy å oppleve den parken også!
Har dere tips om butikker eller steder vi bør besøke i sandnes eller stavanger,kom gjerne med tips,her eller på mail!

Denne stolen står øverst på ønskelisten om dagen....
Love seat
(foto lånt av TM design)
Og jeg vet akkurat hvor jeg skal ha den!
Nei,nå får jeg hive meg rundt,skal hoppe i dusjen og rydde litt før lillegull våkner!
Jeg må nemlig ut til mamma og pappa og hente ipad laderen min,tenke seg til å glemme den?
Ha en nydelig mandag,hvor enn i verden akkuart du befinner deg!
Tonje

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar