onsdag 22. august 2012

Hei og hopp!

Hei!
Dagens gjøremål blir å rydde oppe tenker jeg...
Holder jo fortsatt på å få til ett walk in closet,men herremin for ett arbeid..
Har fått flyttet all julepynten opp på loftet (og der var det myye :))
Og masse baby klær som jeg ikke klarer å kvitte meg med,har vært flink å kastet masse,men noe er jo bare sååå fint!
Har etterhvert en hel haug med interiør ting som skal selges,så må sette av tid til å ta bilder og få det på nettet også!
Gleder meg til kvelden og disse skal nøye gjennomgås....

Også må jeg huske å bestille billetter til interiør og boligmessen,i fjor stod vi i lang kø,det vil vi ikke i år ;)
Å som jeg gleder meg,ingen babymage og kanskje jeg skal ta meg helt barnefri for noen timer!?
Vi får se,lillemann får vell kanskje lov å være med,og kanskje prinsessen....eller kanskje alle tre?
Usj...jeg er skikkelig dårlig når det gjelder å gjøre ting uten barna altså,skjerpings!
Uansett,ha en nydelig lille lørdag!
Tonje

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar