mandag 30. juli 2012

Velkommen ny uke!

God morgen alle fine!
Man kan vell ikke annet enn å bli i godt humør når man våkner til strålende sol!??
Jeg skal herved slutte å sjekke værmeldingen for hver dag nå har jeg trodd det skulle regne,men solen skinner som aldri før,deeilig!!
Den nydelige champagnekjøleren min fra lama,så utrolig vakker!
Kommer nok en hortensia oppi her også etterhvert,men får ta det når vi kommer hjem fra ferie;)
Blue Nun gold edition,med gullflak,snakk om glam!!!
Tenkte jeg skulle få solgt unna litt interiør og diverse etterhvert,er blitt endel stil endring fra vi bodde i gamlehuset til nå.Feks dette flotte skapet som ligger i eske (!!) skulle egentlig sette det opp i gamle huset,men kom aldri så langt og her har jeg ikke plass til det.
Har endel ting fra Perfect home også som jeg skal selge,legger det vell ut på finn når vi kommer hjem igjen!
I dag skal jeg ta noen bilder av (nesten) ferdig malt hus,det ble jo såå fint!
Nei,nå skal jeg begynne på "to do" listen min!
Ha en nydelig mandag!
Tonje

3 kommentarer:

  1. Knall lekkert skap! ja det blir jo ofte slik at man sakte men sikker skifter stil. Men forandring fryder jo=)=) Ha en fin uke alle fem=)

    SvarSlett
  2. Ja,det er sant, gøy å bytte litt;) ha en nydelig uke dere også!!

    SvarSlett
  3. Kjempefin champagnekjøler, ønsker meg en slik! Blir lekkert med Hortensia i :)

    SvarSlett